29 Mart 2013 Cuma

mutluyum, mutluyuz!!!


Kısa bir aradan sonra merhabalar,

Bu aralar çok ilgilenememiş olsamda blogumla, haklı nedenlerim var… 10 günlük türkiye tatilimde, aile arasında yapılan nişan ile (yaklaşık 65 kişi :) ), evlilige giden yola adım atmış bulunmaktayım. Hayatta yasanabilecek en mutlu anlardan birini yaşadım. Bir üst versiyonunu da düğünümde yaşarım inşallah.

Nişan deyip geçmemek lazım gerçekten, hazırlık süresinde 1 haftada 3 kilo verdim, 1 günde 4 avm rekorum bile oldu. Alışverişi, gezip tozmayı seven ben,  kolu, bacağı mağazada bırakmaktan korktum. Zor ama güzel işlermiş. 

Bir telaş, bir koşuşturmaca, yurt dışı faktörü vs. derken halen yorgunlugumu atmış değilim, olsun varsın böyle tatlı, toz pembe yorgunluklar olsun :)


sevgiler


23.03.13





1 yorum:

  1. Allah tamamına erdirsin canlarımız.Emeklerine değmiş.En kötüsü böyle olsun.
    Sevgileeeeer....

    YanıtlaSil